KONFERENCJA NAUKOWA LUSTRO MEDIÓW IV - OD CHAT BOTÓW DO CX I UX
Tematem przewodnim czwartej z cyklu „Lustro Mediów” konferencji naukowej jest sztuczna inteligencja w jej (nie tylko) medialnych i marketingowych odsłonach.
Jak sztuczna inteligencja zmienia naukę i wpływa na wiedzę?
Czy doprowadzi do – jak zapowiada Robin Raskin – szybkiego „upadku kampusów”?
Z kim może konkurować o miejsce pracy i dlaczego?
Czy „rozumie” piękno i jest kreatywna?
Jak zmieni naturę twórczości?
Czy oznacza „koniec” reklamy i marketingu?
Czy na pewno jest „sztuczna” i „inteligentna”?
Jak wpływa na się doświadczanie prawdy i dezinformacji?
Czym stanie się społeczeństwo, gdy powstaną byty cyfrowe z formą świadomości?
Do udziału w konferencji zapraszamy pracowników nauki, doktorantów i studentów, którzy chcieliby poszukać odpowiedzi na powyższe pytania.
Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska
Data: 04 grudnia 2023
Szczegółowe informacje:
https://lustromediow.gcb.visitgdansk.com/
Pracownicy Katedry Marketingu (Wioleta Dryl, Tomasz Dryl i Anna Dziadkiewicz) zasiadali w składzie Komitetu Technicznego na II Światowym Sympozjum Ekonomii, Biznesu i Zarządzania (2nd World Symposium on Economics, Business and Management). Organizatorem Sympozjum był Międzynarodowy Instytut Inżynierii i Technologii (International Engineering and Technology Institute- IETI) z siedzibą w Hong Kongu oraz Międzynarodowy Instytut Badań Ekonomicznych i Zarządzania (International Research Institute for Economics and Management - IRIEM). Sympozjum było poświęcone ekonomii teoretycznej i stosowanej oraz zarządzaniu.
Pracownicy Katedry Marketingu (dr Wioleta Dryl, dr Tomasz Dryl i dr Anna Dziadkiewicz) zasiadali w Komitecie Technicznym IV Międzynarodowych Warsztatów Ekonomii i Zarządzania (4th International Workshop on Economics and Management) z siedzibą w Hongkongu. Celem IWEM 2018 było stworzenie platformy wymiany informacji dotyczącej dobrych praktyk w zakresie ekonomii i zarządzania, problemów i możliwości dotyczących zrównoważonego rozwoju. IWEM 2018 stanowiło forum dla badaczy, inżynierów i naukowców ze środowisk akademickich, przemysłowych i rządowych, na którym przedstawiono najbardziej innowacyjne badania, w tym podjęto dyskusję dotyczącą obecnych wyzwań społecznych i gospodarczych. IWEM 2018 był wspierany przez Międzynarodowy Instytut Badawczy Gospodarki i Zarządzania (International Research Institute for Economics and Management - IRIEM) oraz Międzynarodowy Instytut Inżynierii i Technologii (International Engineering and Technology Institute - IETI).
Katedra Marketingu, wspólnie z Wojskową Akademią Techniczną z siedzibą w Warszawie, była współorganizatorem międzynarodowej konferencji pn. "Modern Concept and Management Methods. In search of excellent organisation - modern trends in public, military, social, and business sector", której celem była wymiana poglądów i doświadczeń, pozwalająca na dyskusję i prezentację wyników badań z zakresu zarządzania.
Katedra Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego jako współorganizator ma zaszczyt zaprosić naukowców i praktyków nowoczesnego zarządzania na Międzynarodową Konferencję Naukową.
link do strony www konferencji: NKiMZ 2017
Komitet Organizacyjny ze strony Katedry Marketingu: dr Wioleta Dryl, dr Anna Dziadkiewicz, dr Tomasz Dryl