Strona główna » Katedra Marketingu
Konferencje
KONFERENCJA NAUKOWA LUSTRO MEDIÓW IV - OD CHAT BOTÓW DO CX I UX »

 

KONFERENCJA NAUKOWA LUSTRO MEDIÓW IV - OD CHAT BOTÓW DO CX I UX

 

Tematem przewodnim czwartej z cyklu „Lustro Mediów” konferencji naukowej jest sztuczna inteligencja w jej (nie tylko) medialnych i marketingowych odsłonach.

 

Jak sztuczna inteligencja zmienia naukę i wpływa na wiedzę? 

Czy doprowadzi do – jak zapowiada Robin Raskin – szybkiego „upadku kampusów”? 

Z kim może konkurować o miejsce pracy i dlaczego?

Czy „rozumie” piękno i jest kreatywna? 

Jak zmieni naturę twórczości?

Czy oznacza „koniec” reklamy i marketingu?

Czy na pewno jest „sztuczna” i „inteligentna”? 

Jak wpływa na się doświadczanie prawdy i dezinformacji?

Czym stanie się społeczeństwo, gdy powstaną byty cyfrowe z formą świadomości?   

 

Do udziału w konferencji zapraszamy pracowników nauki, doktorantów i studentów, którzy chcieliby poszukać odpowiedzi na powyższe pytania.

 

Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska

Data: 04 grudnia 2023

 

Szczegółowe informacje:

https://lustromediow.gcb.visitgdansk.com/

 

2nd World Symposium on Economics, Business and Management »

Pracownicy Katedry Marketingu (Wioleta Dryl, Tomasz Dryl i Anna Dziadkiewicz) zasiadali w składzie Komitetu Technicznego na II Światowym Sympozjum Ekonomii, Biznesu i Zarządzania (2nd World Symposium on Economics, Business and Management). Organizatorem Sympozjum był Międzynarodowy Instytut Inżynierii i Technologii (International Engineering and Technology Institute- IETI) z siedzibą w Hong Kongu oraz Międzynarodowy Instytut Badań Ekonomicznych i Zarządzania (International Research Institute for Economics and Management - IRIEM). Sympozjum było poświęcone ekonomii teoretycznej i stosowanej oraz zarządzaniu.

4th International Workshop on Economics and Management »

Pracownicy Katedry Marketingu (dr Wioleta Dryl, dr Tomasz Dryl i dr Anna Dziadkiewicz) zasiadali w Komitecie Technicznym IV Międzynarodowych Warsztatów Ekonomii i Zarządzania (4th International Workshop on Economics and Management) z siedzibą w Hongkongu. Celem IWEM 2018 było stworzenie platformy wymiany informacji dotyczącej dobrych praktyk w zakresie ekonomii i zarządzania, problemów i możliwości dotyczących zrównoważonego rozwoju. IWEM 2018 stanowiło forum dla badaczy, inżynierów i naukowców ze środowisk akademickich, przemysłowych i rządowych, na którym przedstawiono najbardziej innowacyjne badania, w tym podjęto dyskusję dotyczącą obecnych wyzwań społecznych i gospodarczych. IWEM 2018 był wspierany przez Międzynarodowy Instytut Badawczy Gospodarki i Zarządzania (International Research Institute for Economics and Management - IRIEM) oraz Międzynarodowy Instytut Inżynierii i Technologii (International Engineering and Technology Institute - IETI).

Modern Concept and Management Methods. In search of excellent organisation - modern trends in public, military, social, and business sector »

Katedra Marketingu, wspólnie z Wojskową Akademią Techniczną z siedzibą w Warszawie, była współorganizatorem międzynarodowej konferencji pn. "Modern Concept and Management Methods. In search of excellent organisation - modern trends in public, military, social, and business sector", której celem była wymiana poglądów i doświadczeń, pozwalająca na dyskusję i prezentację wyników badań z zakresu zarządzania. 

 

 

 

Nowoczesne Koncepcje i Metody Zarządzania 2017 - Wojskowa Akademia Techniczna, Uniwersytet Gdański Katedra Marketingu, Politech »

Katedra Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego jako współorganizator ma zaszczyt zaprosić naukowców i praktyków nowoczesnego zarządzania na Międzynarodową Konferencję Naukową.

link do strony www konferencji: NKiMZ 2017

Komitet Organizacyjny ze strony Katedry Marketingu: dr Wioleta Dryl, dr Anna Dziadkiewicz, dr Tomasz Dryl

Preambula.png