Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia polityki produktowej, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.
The topics of the seminar include issues of product policy, marketing communication and marketing management.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia marketingu inwestorskiego, relacji z interesariuszami, nowych mediów reklamowych, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia marketingu inwestorskiego, relacji z interesariuszami, nowych mediów reklamowych, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia nowoczesnych form komunikacji, mediów społecznościowych, relacji z klientami, analiz marketingowych na rynkach konsumpcyjnych.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia nowoczesnych form komunikacji, mediów społecznościowych, relacji z klientami, analiz marketingowych na rynkach konsumpcyjnych.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia reklamy, audytu marketingowego, marketingu mix, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia nowoczesnych form komunikacji, mediów społecznościowych, relacji z klientami, analiz marketingowych na rynkach konsumpcyjnych.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia dotyczące szeroko rozumianego zarządzania przedsiębiorstwami sektora MŚP, w tym design management, projektowanie doświadczeń klienta (Cx Design i Customer Experience Management), obsługa klienta oraz tworzenie modeli biznesowych np. na podstawie Business Model Canvas. Zapraszam także osoby zainteresowane zarządzaniem przedsiębiorstwami turystycznymi (hotele, restauracje i spa) oraz placówkami leczniczymi, a także osoby, którym nieobce są trendy rynkowe m.in gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ), turystyka wellbeing i szereg innych.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia marketingu w turystyce, form i środków promocji, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.
Event marketing, tourism promotion, experience economy, marketing management, marketing communication, service marketing.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia badań marketingwych, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.
Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia badań marketingwych, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.