Strona główna » Katedra Marketingu
Władze Katedry

dr hab. Anna Dziadkiewicz, prof. uczelni

Funkcja:
Prodziekan ds. Umiędzynarodowienia i Rozwoju Wydziału Zarządzania
Funkcja:
Kierownik Katedry Marketingu
Stanowisko:
Profesor uczelni
122
(+48 58) 523 11 03

Konsultacje

Prowadzone przedmioty

Prowadzone seminaria

Seminarium licencjackie

Kierunek: Zarządzanie
Specjalność: Marketing

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia dotyczące szeroko rozumianego zarządzania przedsiębiorstwami sektora MŚP, w tym design management, projektowanie doświadczeń klienta (Cx Design i Customer Experience Management), obsługa klienta oraz tworzenie modeli biznesowych np. na podstawie Business Model Canvas. Zapraszam także osoby zainteresowane zarządzaniem przedsiębiorstwami turystycznymi (hotele, restauracje i spa) oraz placówkami leczniczymi, a także osoby, którym nieobce są trendy rynkowe m.in gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ), turystyka wellbeing i szereg innych. 

Kierunek: Zarządzanie
Specjalność: Marketing

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia marketingu w turystyce, form i środków promocji, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.

Seminarium magisterskie

Kierunek: Zarządzanie
Specjalność: Marketing

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia dotyczące szeroko rozumianego zarządzania przedsiębiorstwami sektora MŚP, w tym design management, projektowanie doświadczeń klienta (Cx Design i Customer Experience Management), obsługa klienta oraz tworzenie modeli biznesowych np. na podstawie Business Model Canvas. Zapraszam także osoby zainteresowane zarządzaniem przedsiębiorstwami turystycznymi (hotele, restauracje i spa) oraz placówkami leczniczymi, a także osoby, którym nieobce są trendy rynkowe m.in gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ), turystyka wellbeing i szereg innych. 

Egzaminy i zaliczenia

    W chwili obecnej terminy egzaminów i zaliczeń nie zostały jeszcze wprowadzone.

Publikacje